زیبا ترین و دیدنی ترین عکس ها

عکس های ورزشی٬ هنری٬ مذهبی٬ گرافیکی و...

زیبا ترین و دیدنی ترین عکس ها

عکس های ورزشی٬ هنری٬ مذهبی٬ گرافیکی و...

عکس زیباترین دختر جهان

چندیست که یکی از سایت های معروف اروپایی طی نظر سنجی زیباترین دختر جهان را برگزیده است.

* عکس در ادامه ی مطلب ==›

ادامه ی مطلب


برای دیدن تصویر با اندازه و کیفیت واقعی روی آن کلیک کنید.


.....................................................................

اگه از این پست خوشت اومده نظر بده!

.....................................................................

نظرات 6 + ارسال نظر
بازدیدکننده چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
بله هزار ماشاالله چقدر زیباست واقعا زیباست.

وحیده دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

شما یا تا حالا دختر ندیدی یا خودت رو زدی به ندیدن اخه این چیه به خودم امیدوار شدم

مگه من انتخابش کردم؟؟؟ ولی شما به خودت امیدوار باش خوبه...

دختر ماع چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 03:08 ب.ظ http://niloofarrahgozar.blogfa.com

ادامه مطلب در پست بالایی نداری جیگر طلا

مامانی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

این یه عکس دیگه از زاویه دیگه داره پیداش کن بزار
من دیدم.
ولی خوشکله

عاطفه دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

برو عاموا
از این خوشکل تر هم هست

جواد یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

اونقدرها ام جذاب نبود الان میتونم بگم چرت گفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد